de eerste drie dagen op Bali - Reisverslag uit Sampalan, Indonesië van bali love - WaarBenJij.nu de eerste drie dagen op Bali - Reisverslag uit Sampalan, Indonesië van bali love - WaarBenJij.nu

de eerste drie dagen op Bali

Blijf op de hoogte en volg bali

06 September 2017 | Indonesië, Sampalan

Na een nacht doorhalen in het vliegtuig naar Bali, hebben we 2 nachten doorgebracht in Sanur. Uitstekende homestay met lekkere bananen pannenkoek & siroop.
We zaten achter de lokale muziekschool ( foto 1) en tegenover café Oranje , waar ze Guus Meeuwis draaiden. De eerste avond gechilled in de kussens van een veel te dure strandtent. Op dag 2 heb ik de eerste Warung (Nasi Campur) geprobeerd en mijn darmflora heeft dat goed doorstaan. 'S avonds op het strand aan de gegrilde vis gezeten bij een andere Warung , in een stevige warme zeebries.
Vandaag zijn we met de boot in een andere wereld aangekomen , op Nusa Penida , een arm eiland 20 km van Sanur. Ik wist dat het rauw was maar het was even incasseren . Vanaf morgen gaan we 3 dagen het eiland op met een scooter want dat is hier wel nodig .
Er schijnt hier vlakbij een paradijs te zijn (cliffhanger......)

• 06 September 2017 - 15:50

Lisa:

Hoi pap en mam,
    Leuk om jullie stukje te lezen! Ben benieuwd naar jullie scooteravontuur.
    Liefs

• 06 September 2017 - 16:35

Con:

Veel plezier!

• 06 September 2017 - 16:45

Gemmie:

leuk om van jullie avonturen te horen!
    liefs xx Gemmie

• 06 September 2017 - 17:05

Fred:

leuk Wim en Marja
    We zijn ook benieuwd naar het paradijs ,het lijkt allemaal lekker relaxed. geniet
    groeten
    fred ,anne ,dorien,jochem en maarten

• 11 September 2017 - 13:20

John M:

Paradijs hoor. Het klinkt als een miljonairsuitje. Haha. Heel veel plezier daar. Volg jullie op de voet, maar kan Sanur niet op de kaart vinden.