in de groene wereld van de rijst - Reisverslag uit Ambat, Indonesië van bali love - WaarBenJij.nu in de groene wereld van de rijst - Reisverslag uit Ambat, Indonesië van bali love - WaarBenJij.nu

in de groene wereld van de rijst

Blijf op de hoogte en volg bali

13 September 2017 | Indonesië, Ambat

Samen met een lading koeien zijn we met de vrachtferry terug naar het "vaste land" van Bali teruggevaren. In Padang Bay hebben we een bemo busje gepakt en zijn uiteindelijk in Sideman beland. Dat is rijst-country en we zaten in de luxe eco navelstreng van het dorp. Homestay kennen ze hier niet want het is hier Villa zus en Villa zo.
We huurden een deel van een villa van de lokale schoolmeester, en onderwijzers staan daar nog hoog in aanzien want hij had in het dorp een hele serie huizen en eettentjes.
Het aldaar veel geroemde hiken was ons wat te vermoeiend dus op dag 2 aldaar zaten we alweer op de scooter. De scooter geeft een enorm gevoel van vrijheid. Het niets anders hebben dan de benenwagen is heel beperkend.

Verder gebeurde er in dit luxe oord niet heel veel ware het niet dat er tijdens de scooterrit toch weer met een geweer werd gezwaaid en dat was niet door de politie.. Verder zijn de mensen overigens heel vriendelijk hoor

• 15 September 2017 - 14:38

Marja:

Hoi Marja en Wim,

klinkt goed, op de scooter dwars door Bali. Je kunt er ook veel bagage op kwijt, zie ik op foto 2. Mooie foto's en @Marja mooi kleur dat roze! op eerdere foto's.
    Geniet van Bali en de zon, liefs Marja